24 november 2021: MalmoMediaDay

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Den 24 november (preliminärt datum) arrangeras den tredje upplagan av jättesuccén MalmoMediaDay inför ett utsålt Filmstaden i centrala Malmö. Agency Partners är Scream, Publicis Media, TBS och GroupM. Premium Partners är YouTube och Jernhusen Media

MalmoMediaDay är Öresundsregionens egen, stora branschdag! Annonsörer, byråer och mediehus som är partners samlas på Filmstaden Grand för en heldag och en alltid lika cool show med föreläsningar och intervjuer, diskussioner och inte minst: Möten och mingel.

Sistt var Sydsvenskan-journalisten Andreas Engström moderator (bilden), i år håller forskaren Erik Modig (bild från OOHMecca Sthlm 2019 med Erik som moderator), Handelshögskolan i Stockholm i dirigentpinnen som programledare.

Två av de talare som fick högst publikbetyg sist: Katarina Graffman (Doktor i antropologi) och Sara Mattsson (Partner Manager & Creative Lead, Google). Rubriken på Dr Graffmans föreläsning löd ”HELP! How can we understand young people and their digital behaviour?” och Sara tipsade utsålda Palladium om ”Kreativitet OCH effekt på 6 sekunder”

VIP-biljetter till MalmoMediaDay kommer att släppas inom kort. Jobbar du på en marknadsavdelning och vill gästa MalmoMediaDay? Skriv då en rad eller två till Jocke Örnelid som är VD för MediaMecca: jocke.ornelid@mediamecca.se

MalmoMediaDay samlar och trollbinder hela Öresundsregionens marknadsförare. Missa att inte vara med på plats genom att bli partner!

Ang. Covid-19 och MalmoMediaDay
MediaMecca och MalmoMediaDay följer givetvis FHM’s restriktioner kring Covid-19 minutiöst.

Share.

About Author

Comments are closed.