Nov/Dec 2020: MalmoMediaDay

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Under senhösten (datum kommer inom kort) arrangeras den tredje upplagan av jättesuccén MalmoMediaDay inför ett utsålt Palladium i centrala Malmö. Agency Partners är Scream, Starcom, TBS och Wavemaker. Premium Partners är YouTube och Jernhusen Media

MalmoMediaDay är Öresundsregionens egen, stora branschdag! Annonsörer, byråer och mediehus som är partners samlas på anrika Palladium för en heldag och en alltid lika cool show med föreläsningar och intervjuer, diskussioner och inte minst: Möten och mingel.

Förra året var Sydsvenskan-journalisten Andreas Engström moderator (bilden), i år håller forskaren Erik Modig (bild från OOHMecca Sthlm 2019 med Erik som moderator),Handelshögskolan i Stockholm i dirigentpinnen som programledare.

Två av de talare som fick högst publikbetyg förra året: Katarina Graffman (Doktor i antropologi) och Sara Mattsson (Partner Manager & Creative Lead, Google). Rubriken på Dr Graffmans föreläsning löd ”HELP! How can we understand young people and their digital behaviour?” och Sara tipsade utsålda Palladium om ”Kreativitet OCH effekt på 6 sekunder”

VIP-biljetter till MalmoMediaDay kommer att släppas inom kort. Jobbar du på en marknadsavdelning och vill gästa MalmoMediaDay? Skriv då en rad eller två till Jocke Örnelid som är VD för MediaMecca: jocke.ornelid@mediamecca.se

MalmoMediaDay samlar och trollbinder hela Öresundsregionens marknadsförare. Missa att inte vara med på plats genom att bli partner!

Ang. Covid-19 och MalmoMediaDay
MediaMecca och MalmoMediaDay följer givetvis FHM’s restriktioner kring Covid-19 minutiöst.

Share.

About Author

Comments are closed.