18 November: GbgMediaDay

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Årets upplaga av västkustens stora mediekarneval och forum går av stapeln den 18 november på Trädgår’n. Från morgon till sen eftermiddag bjuds det på spännande talare, intervjuer och diskussioner både från stora scenen och från våra breakout-scener. Dagens avslutas som alltid med vår traditionsenliga AW klockan 16.30-19.00. Programledare är Sabinije Von Gaffke.

Premium Partners: Google, Göteborgs-Posten & Quantcast
Agency Partners: Dentsu Aegis, GroupM, OMG & TBS
Head Local Partner: Closer
Partners: Bauer Media, Chimney, JCDecaux, Jernhusen Media, PlayAd, Pricerunner & Sales Force
Supporting Partner: Ocean
Impact Partner: XL Outdoor

 

Reservlista till GbgMediaDay
Sedan i februari är GbgMediaDay het utsåld men dvill du ställa dig på reservlistan så skriv en rad eller två till Jocke Örnelid som är VD för MediaMecca: jocke.ornelid@mediamecca.se

Covid19-information
Vi följer givetvis FHM’s rekommendationer och direktiv. Vi återkommer med kontinuerlig information.

Share.

About Author

Leave A Reply